Fejlesztés alatt: Flux Caves

Még 2018 őszén született meg a Flux Caves ötlete, de a korábbi játékom után egy kis szünetet kellett tartanom, néha játszani is kell ugye… :) Szóval végigpörgettem a Zelda BotW-ot és eszméletlenül megtetszett a dungeon jellegű puzzle felépítés. Ez köszön vissza a Flux-ban is, de emellett rengeteg inspirációt adott a The Witness, a Portal sorozat, Mario Rabbids Kingdome és még a jó öreg Sokoban játék is.

A fent leírtakból sejthető, hogy nem adrenalinfüggőknek készül ez az alkotás. A játék célja, hogy egy nagyon megnyugtató környezetben az ember összeállítson hatalmas csőrendszereket, melyeket végül elégedetten nézegethet, ahogy a gömbök gurulnak egészen a végéig. Zeneileg nagyon letisztult zongorajáték hallható mindenhol és helyenként kiviszem a játékost a természetbe is, ahol a nyugtató érzést egy kis szél/naplemente/vízpart/erdő kombóval igyekszem erősíteni.

A Flux Caves jelenlegi állapotában 20 feladványt tartalmaz és körülbelül másfél óra a végigjátszása. (A végleges játék kb 2 óra lesz). Messze nem tökéletes még, sok bugról tudok is, de természetesen minden jellegű megjegyszést, ötletet, vagy bugreport-ot szívesen fogadok. A korábbi játékom (NeonCode) nem olyan lett minőségben mint amilyennek szerettem volna, mert túl nagyot próbáltam markolni, így ez az új koncepció abba az irányba halad, hogy nagyon szépen kicsiszolni, megadni neki az időt és végül valami olyat letenni a közönség elé, ami ha nyilvánvalóan nem is AAA de látszódjon róla, hogy fel szeretne nőni a kategóriához.

1 thought on “Fejlesztés alatt: Flux Caves

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s